10101 1402/12/14 - 11:16 سیامک راشت نیا

فولاد امیرکبیر کاشان سهامداران خود را فراخواند

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان سهامداران خود را با هدف تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه به جلسه مجمع عمومی فوق العاده فراخواند.

فولاد امیرکبیر کاشان سهامداران خود را فراخواند

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: r />زمان برگزاری این مجمع روز یکشنبه 20 اسفند ساعت 10 صبح و محل آن کارخانه است که در کاشان کیلومتر 14 جاده اردستان واقع شده است.

دستور جلسه مجمع نیز استماع گزارش هیات مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت در خصوص پیشنهاد افزایش سرمایه، اتخاذ تصمیم در خصوص افزایش سرمایه شرکت و ساير مواردي كه در صلاحيت مجمع عمومي فوق العاده است، می باشد.

سهامداران حقیقی می توانند شخصا یا از طریق وکیل با ارائه وکالتنامه رسمی و یا قائم مقام قانونی شخص صاحب سهم با همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی از ساعت 9 صبح روز برگزاری جهت دریافت برگه ورود به محل امور سهام واقع در محل کارخانه مراجعه فرمایند.

سهامداران حقوقی و یا نمایندگان آنان نیز معرفی نامه خود را حداکثر تا دو روز قبل از برگزاری مجمع از طریق نمابر ذیل ارسال و از ساعت 9 صبح روز برگزاری نسبت به ارائه اصل معرفی نامه با امضاء مجاز شخص حقوقی، اصل وکالتنامه رسمی و اصل کارت ملی اقدام و برگه ورود دریافت نمایند.

همچنین امکان مشاهده همزمان مجمع از طریق مراجعه به سایت شرکت به آدرسwww.aparat.com/aksteel.ir برای سهامداران فراهم می باشد.

لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/10112
آخرین خبرها