10170 1402/12/19 - 14:04 سیامک راشت نیا

بالاترین رکورد حمل بار روزانه حمل و نقل جاده ای شرکت اپال پارسیان سنگان ثبت شد

همزمان با آخرین روزهای سال 1402؛ مهندسین و کارکنان پرتلاش واحد توزین و حمل و نقل جاده ای شرکت اپال پارسیان سنگان توانستند ركورد جديدي در عرصه حمل روزانه بار به میزان 859 کامیون در روز معادل حدود 22 هزارتن در روز به ثبت برساند.

بالاترین رکورد حمل بار روزانه حمل و نقل جاده ای شرکت اپال پارسیان سنگان ثبت شد

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: واحد اطلاع رسانی و تبلیغات؛ عبدالحکیم جنگی رئیس واحد حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه موفقیت فوق در سیزدهم اسفند ماه با پشتکار و همت جمعی از نیروهای پرتلاش شرکت رقم خورد، افزود: رکورد بی‌سابقه حمل روزانه بار در تاریخ سیزدهم اسفندماه نسبت به رکورد قبلی 32 درصد افزایش داشته که این میزان، در ادامه عملکرد موفقیت‌آمیز و کسب رکوردهای پیاپی سال جاری به دست آمده است.

جنگی در ادامه تصریح کرد: هماهنگی واحد های مختلف، بهره برداری شرکت آذران و پیمانکار شرکت آذرنگ برنا با واحد توزین و حمل و نقل جاده ای و اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی های مدون ، از عوامل اصلی این موفقیت محسوب می گردد.

مدیر عامل شرکت اپال پارسیان سنگان نیز در ادامه ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به خانواده بزرگ اپال پارسیان سنگان اظهار داشت: دستیابی به بالاترین رکورد بارگیری در منطقه سنگان علاوه بر کسب شاخص حائز اهمیت رکورد حمل جدید در روزهای پایانی سال 1402، نشان از تعامل، همدلی و اراده مجموعه بزرگ اپال پارسیان دارد.

وی در خاتمه عنوان کرد: امیداست؛ با برنامه‌ریزی های صورت‌ گرفته بتوانیم ضمن ثبت رکود های متوالی، عملکرد درخشانی در کارنامه شرکت اپال پارسیان سنگان به ثبت برسانیم

لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/10181
آخرین خبرها