10314 1403/01/05 - 15:18 سیامک راشت نیا

پیام نوروزی مدیرعامل اپال پارسیان سنگان به مناسبت نوروز 1403

محمد مدنی‌فر مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان طی پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت و افزود: امیدوارم با همت خود در سال جدید نیز، برگ‌های زرین دیگری بر کتاب پرافتخار اپال پارسیان سنگان بیفزاییم و امیدوارتر و پرانرژی‌تر، مهیای آغاز سال جدید باشیم.

پیام نوروزی مدیرعامل اپال پارسیان سنگان به مناسبت نوروز 1403

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: متن پیام نوروزی محمد مدنی فر مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان به شرح ذیل است:

یا یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ…

همکاران گرامی و فرهیخته شرکت اپال پارسیان سنگان:

سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش های ما به گذشته می پیوندد.

سال 1403 هجری شمسی را در حالی آغاز می کنیم که در روزهای پایانی سال گذشته به یاری خداوند متعال و به همت شما همکاران و مهندسین زحمتکش و پر تلاش، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در راستای افزایش تولید گندله و کنسانتره و  ثبت رکوردهای مختلف در حوزه حمل و نقل ریلی و جاده ای  بوده ایم و امیدواریم این روند رو به رشد ادامه یابد.

ما برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، به یاری خداوند در سال جدید  مسیر تعالی را با سرعتی بیش از پیش طی کنیم.

اینجانب با تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی به شما کارکنان و مدیران گرامی و خانواده های گرامیتان؛ امیدوارم با همت خود در سال جدید نیز، برگ های زرین دیگری بر کتاب پر افتخار اپال پارسیان سنگان بیفزاییم و امیدوارتر و پر انرژی تر،  مهیای آغاز سال جدید باشیم.

روزهایتان بهاری و بهارتان جاودانه باد، سال نو مبارک

محمد مدنی فر
مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان

لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/10325
آخرین خبرها