10909 1403/02/20 - 09:56 سیامک راشت نیا

مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا از ورق خودرو چهار محال و بختیاری بازدید کرد

غلامرضا خلیقی مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری را شرکتی پیشرو و سرآمد در زنجیره فولاد کشور عنوان نمود.

مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا از ورق خودرو چهار محال و بختیاری بازدید کرد

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد:  مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا به همراه هیات مدیره و مدیران فنی و بازرگانی این شرکت از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

خلیقی افزود: شرکت فولاد غرب آسیا همواره سعی کرده با نزدیک تر نمودن نقطه نظرات فنی و هم افزایی هرچه بیشتر با تیم فنی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، یاریگر این شرکت جهت افزایش سطح کیفی محصولات شرکت ورق‌خودرو باشد و بتواند با تمام توان همچنان در گروه تأمین کنندگان اصلی مواد اولیه شرکت ورق خودرو حضور داشته باشد.

در ادامه حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: باور و اعتقاد مدیریت شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری براین است که برگزاری نشست های فنی و تجاری در چنین سطحی منجر به هم‌زبانی فنی مشترک می شود و رویکرد ما همواره بر فراهم سازی بستر برای حرکت در راستای تولید محصولات با برترین کیفیت ممکن است و در این راستا نیازمند همراهی و همدلی شرکت فولاد غرب آسیا به عنوان یکی از تأمین کنندگان اصلی مواد اولیه مورد نیاز شرکت ورق خودرو هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به سال ”جهش تولید با مشارکت مردم” شده، با همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر با شرکای اقتصادی خود به اهداف عالی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری دست یابیم.

لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/20898
آخرین خبرها