11011 1403/02/25 - 13:59 سیامک راشت نیا

در نشست خبری همایش کرمان‌ آیدکس مطرح شد؛

«کرمان ایدکس» نمونه‌‌ای برای اقتصاد ایران

صمد حسن زاده در نشست خبری این رویداد، بر عزم این همایش برای جذب سرمایه‌گذاری با توان بخش خصوصی و حمایت دولت تاکید شد.

«کرمان ایدکس» نمونه‌‌ای برای اقتصاد ایران

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: رییس اتاق ایران در نشست خبری همایش توسعه و سرمایه گذاری «کرمان‌ آیدکس» که امروز در تهران برگزار شد،تاکید کرد کرمان آیدکس که با هدف بسترسازی و معرفی ظرفیت‌های مغفول برای جذب سرمایه‌گذار برگزار می‌شود، نمونه‌ای برای کل اقتصاد ایران است و می‌توان آن را به سایر استان‌ها تعمیم داد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» برای سال جاری و با توجه به مأموریت‌های اتاق ایران در راستای تحقق توسعه پایدار، گفت: مشارکت اتاق‌های سراسر کشور در مسیر برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های اقتصادی شروع شده و در تلاشیم با ایجاد یک فضای تعاملی بین دولت و بخش خصوصی به نتایج خوبی برای توسعه اقتصادی دست پیدا کنیم.

صمد حسن‌زاده، در نشست خبری همایش کرمان آیدکس که در اتاق ایران برگزار شد،افزود: این همایش با هدف بسترسازی و معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری، برگزار می‌شود و نمایندگانی از سایر کشورها، سفرا و روسای اتاق‌های بازرگانی کشورهای هدف دعوت شدند تا با حضور خود، اطلاعات لازم درباره اقتصاد ایران کسب کنند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: اتاق ایران به نمایندگی از جامعه اقتصادی کشور آمادگی دارد با برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، ظرفیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری ایران را به بهترین شکل، معرفی کند.

لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/21000
آخرین خبرها