11328 1403/03/17 - 10:58 سیامک راشت نیا

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

۶۷ درصد سود شرکت ورق خودرو تقسیم شد

حمید شجاعی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سالانه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ما در بین شرکت‌های گروه فولاد مبارکه رشد نسبتاً بالایی داشتیم و این موفقیت را به همه همکاران در گروه فولاد مبارکه و همه مدیران تقدیم می‌کنم.

۶۷ درصد سود شرکت ورق خودرو تقسیم شد

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری گفت: ۶۷ درصد از سود شرکت ورق خودرو در مجمع عمومی عادی سالیانه تقسیم شد.

وی با بیان اینکه در مجمع عمومی عادی سالیانه در خصوص توسعه‌های شرکت ورق خودرو و تقسیم سود تصمیم‌گیری شد، ابراز کرد: تقسیم سود سال گذشته شرکت به خوبی انجام شد.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: افزایش سرمایه شرکت قرار بود قبل از مجمع انجام گیرد و با توجه به بررسی‌های صورت گرفته پیشنهاد افزایش سرمایه تا یک هزار میلیارد تومان داده شد.

وی در خصوص تقسیم سود شرکت نیز گفت: ۶۷ درصد از سود امسال شرکت ورق خودرو تقسیم می‌شود.

شجاعی در خصوص سهامداران شرکت ورق خودرو ابراز کرد: ۹۳.۷ درصد از سهام متعلق به شرکت فولاد مبارکه، ۴.۵ درصد شرکت سمند، ۲ درصد صندوق بازنشستگان فولاد مبارکه و مابقی خرده سهامداران هستند.

وی در پایان گفت: به همه همکاران به دلیل فعالیت بی دریغشان طی سال گذشته در شرکت خدا قوت می‌گویم و از مدیرعامل فولاد مبارکه و معاونان شرکت به دلیل حمایت‌ها از شرکت ورق خودرو قدردانی می‌کنم.

منبع: ایراسین
لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/31308
آخرین خبرها