11395 1403/03/22 - 10:27 سیامک راشت نیا

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین الملی جنوب شرق کرمان در بازدید از هشتمین رویداد بین‌المللی معدن و صنایع معدنی کرمان عنوان کرد ؛

بزرگترین گردهمایی معدنی‌ها در کرمان فرصت طلایی ارتقا توان بومی‌سازی صنایع معدنی کشور

شرکت‌های بزرگ بورسی از جمله شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و هلدینگ میدکو خواهد بود از جمله حاضرین در این نمایشگاه هستند.

بزرگترین گردهمایی معدنی‌ها در کرمان فرصت طلایی ارتقا توان بومی‌سازی صنایع معدنی کشور

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: دکتر محمد جواد مقبلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین الملی جنوب شرق کرمان در حاشیه برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات راه‌سازی و تجهیزات وابسته کرمان که با حضور شرکت های فعال در این بخش در حال برگزاری است؛ این نمایشگاه را فرصت طلایی برای گرد هم جمع شدن فعالین معدنی و صنعتی عنوان کرد و گفت:  این رویداد بزرگترین نمایشگاه معدنی بوده که تاکنون در استان کرمان برگزار شده و در این زمینه بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و نمایندگان رسمی شرکت‌های خارجی در این رویداد حضور به هم رسانده‌اند.

مقبلی گفت: از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، 10 شرکت در زمره صنایع بزرگ بورسی هستند و در عین حال تعداد زیادی از شرکت های دانش بنیان، قطعات بومی سازی شده خود را برای نخستین بار در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند. 

وی افزود: در عین حال شرکت‌های بزرگ فرابورسی نظیر شرکت معدنی و صنعتی گهر زمین نیز در این نمایشگاه حضور دارند . این رویداد در بخش ماشین‌آلات معدنی و راهسازی میزبان حضور هپکو به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده تجهیزات معدنی کشور خواهد بود.

در کنار این شرکت‌های بزرگ و نام‌آشنای معدنی در این نمایشگاه امکان حضور مجموعه‌های دانش بنیان‌ نیز فراهم شده و در واقع این واحدها محصولات بومی‌سازی شده از طریق مهندسی معکوس را به نمایش عموم گذاشته اند. به این ترتیب این گردهمایی به فرصتی مغتنم برای آشنایی بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های بزرگ معدنی و صنعتی کشور بدل شده است.

دکتر مقبلی از دیگر نقاط قوت هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات راه‌سازی و تجهیزات وابسته کرمان را حضور تعداد زیادی از کارشناسان و متخصصین حوزه معدن و صنایع معدنی دانست و استقبال گسترده کارشناسان ، متخصصین و بازرگانان این حوزه راه نقطه تمایز این رویداد بزرگ با سایر نمایشگاه های مشابه عنوان کرد و افزود به علت محدودیت فضا نتوانستیم استقبال پذیرای همه ی شرکت های علاقه مند باشیم که امیدواریم با توسعه فضای نمایشگاهی در سال جاری این مشکل برای دوره نهم برطرف شود.

لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/31375
آخرین خبرها