11455 1403/03/26 - 11:04 سیامک راشت نیا

چشم‌انداز هفتگی ۵ محصول کلیدی فولادی

در این گزارش به بررسی چشم انداز کوتاه مدت پنج محصول کلیدی فولادی چین با تکیه بر نتایج نظرسنجی‌ها و ارتباط با فعالان بازار چین پرداخته شده است.

چشم‌انداز هفتگی ۵ محصول کلیدی فولادی

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: در این گزارش به بررسی چشم انداز کوتاه مدت پنج محصول کلیدی فولادی چین با تکیه بر نتایج نظرسنجی‌ها و ارتباط با فعالان بازار چین پرداخته شده است.

میلگرد و مفتول

تخمین زده می شود که قیمت این دو قلم محصول فولادی با کاهش موجودی انبارهای تجاری کاهش یابد، در حالی که هم تقاضای پایین دستی و هم تولید کارخانه ها نشانه هایی از تضعیف سوددهی را نشان داده اند.

ورق نورد گرم

قیمت این محصول ممکن است تحت فشار ترکیبی تولید بالا و فروش ضعیف، روند نزولی خود را ادامه دهد. یک منبع آگاه در شمال چین می گوید که معامله گران محلی برای کاهش فشار جریان نقدی، مقدار سفارشات خود را کاهش داده اند و اکثر آنها روند محتاطانه ای اتخاذ کرده اند.

ورق نورد سرد

قیمت ورق نورد سرد احتمالاً کمی محدود خواهد بود، زیرا تقاضا در میان هوای گرم و بارانی در سراسر کشور کاهش می یابد ولی ممکن است تغییر قابل توجهی در سمت عرضه رخ ندهد.

صفحات فولادی 

قیمت این محصول ممکن است نوسانات جزئی داشته باشد. یک منبع مستقر در گوانگدونگ در جنوب چین به مای استیل گفت که احساسات بازار در کوتاه مدت متزلزل خواهد بود و کاربران نهایی مشتاق خرید صفحات نیستند. در همین حال، یک منبع در شمال چین پیش‌بینی می‌کند که تولید بالا می‌تواند بر قیمت‌ها تاثیر بگذارد و تقاضای این محصول همچنان پایین خواهد بود.

مقاطع فولادی

قیمت ها ممکن است کاهش یابد. تولید مقاطع در این هفته ممکن است پایین بماند زیرا کارخانه ها با توجه به حاشیه های سود فشرده و تقاضای کم، مایل به افزایش تولید نیستند. یکی از منابع آگاه بازار گفت: «کاربران نهایی عمدتاً این محصول را با قیمت‌های پایین خریداری می‌کنند و به دلیل تأثیر هوای بارانی در جنوب چین، تجارت محدود شده است».

منبع: معدن نیوز
لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/31435
آخرین خبرها