11525 1403/03/31 - 08:47 سیامک راشت نیا

تقسیم 60 درصدی سود فولاد هرمزگان

در این مجمع، مصطفی عطایی‌پور، نماینده سهامدار عمده به عنوان ریاست مجمع حضور پیدا کرد و با معرفی اعضای هیئت رئیسه و قرار گرفتن آن‌ها در جایگاه، این مجمع به طور قانونی رسمیت یافت.

تقسیم 60 درصدی سود فولاد هرمزگان

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، مجمع عمومی عادی سالیانه سهام شرکت فولاد هرمزگان جنوب با حضور حداکثری سهامداران برگزار شد و تقسیم 60 درصدی سود خالص مورد تصویب سهامداران قرار گرفت.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت فولاد هرمزگان جنوب «هرمز» با دستور کار استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 1402، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، تعیین پاداش هیئت مدیره و سایر موارد که در صلاحیت مجمع باشد، در هتل هما بندرعباس با حضور سهامداران برگزار شد.

در ادامه این مجمع، مصفی متقی، معاون مالی و اقتصادی شرکت فولاد هرمزگان توضیحاتی را در خصوص عملکرد مالی و اقتصادی شرکت به سهامداران ارائه داد که اهم آن به شرح زیر است:

•  کسب درآمد 297 هزار و 231 میلیارد ریالی و رشد 29 درصدی درآمدهای کلی شرکت در سال 1402 نسبت به سال 1401

•  کسب سود 61 هزار و 505 میلیارد ریالی و رشد 39 درصدی سود عملیاتی شرکت در سال 1402 نسبت به سال 1401

•  کسب سود 37 هزار و 331 میلیارد ریالی معادل 444 ریال به ازای هر سهم در سال 1402

وی تاکید کرد: دلایل کاهش سود خالص نسبت به سال گذشته، اثرگذاری قطعی‌های برق و گاز بر فعالیت تولیدی و عملیاتی شرکت به ویژه هزینه‌ها، افزایش خرید آهن اسفنجی در هنگام قطعی گاز و کاهش تولید تختال در هنگام قطعی برق بوده است. به این موارد می‌توان افزایش قیمت‌های مواد اولیه ازجمله آهن اسفنجی و گندله و افزایش هزینه‌های مختلف را اضافه کرد.

در ادامه مجمع، حسابرس و بازرس قانونی شرکت بندهای خود از صورت‌های مالی و گزارش هیئت مدیره را قرائت کرد و مدیرعامل و معاونین شرکت به این بندها پاسخ‌های لازم را دادند.

همچنین سهامداران به صورت حضوری و آنلاین سوالات خود را از هیئت مدیره مطرح کردند و هیئت مدیره و مدیران شرکت نیز به آن‌ها پاسخ دادند.

در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد هرمزگان، تقسیم 60 درصدی سود خالص مورد تصویب سهامداران قرار گرفت.

لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/31505
آخرین خبرها