12316 1403/05/24 - 12:06 سیامک راشت نیا

مدیر پشتیبانی بازاریابی و فروش فولاد مبارکه مطرح کرد؛

افزایش سطح رضایت مشتریان از محصولات و خدمات شرکت فولاد مبارکه

مدیر پشتیبانی بازاریابی و فروش فولاد مبارکه در خاتمه افزود: ماحصل بیش از دو دهه تعامل دوسویه بین فولاد مبارکه و این گروه از مشتریان افزایش سطح رضایت ایشان از محصولات و خدمات ارائه شده فولاد مبارکه است.

افزایش سطح رضایت مشتریان از محصولات و خدمات شرکت فولاد مبارکه

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: مدیر پشتیبانی بازاریابی و فروش فولاد مبارکه در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران گفت: فولاد مبارکه ارتباط و تعامل خوبی با مشتریان صنف لوازم خانگی برقرار کرده است که ماحصل بیش از دو دهه تعامل دوسویه بین این شرکت و این گروه از مشتریان، افزایش سطح رضایت ایشان از محصولات و خدمات ارائه شده فولاد مبارکه است.

امیر افلاکی، مدیر پشتیبانی بازاریابی و فروش فولاد مبارکه در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران (هامکس ۱۴۰۳) اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد رشد کمی و کیفی لوازم خانگی در داخل کشور توسط شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی بوده‌ایم.

وی افزود: سهم عمده تولیدات لوازم خانگی در کشور مربوط به لوازم آشپزخانه بوده و به نوعی این صنعت در ارتباط مستقیم با سلایق خانواده‌های ایرانی و اولویت نسل‌های مختلف در انتخاب لوازم خانگی بوده و محصولاتی که در این صنعت تولید می‌شود جزو لاینفک زندگی مردم است و آسیب‌هایی وارد شده به این صنعت می‌تواند به صورت مستقیم بر روی خانوارهای ایرانی تأثیرگذار باشد.

افلاکی به برنامه اجرای برنامه جامع ارتباط با مشتریان شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: به لطف خدا فولاد مبارکه ارتباط و تعامل خوبی با مشتریان صنف لوازم خانگی برقرار کرده است و در حال حاضر با داشتن دانش و تکنولوژی لازم برای تأمین نیاز این صنایع به ورق‌های سرد و گالوانیزه در شرایط مناسبی قرار دارد. همچنین در خصوص تأمین ورق‌های رنگی ویژه صنعت لوازم خانگی نیز سرمایه‌گذاری مناسبی برای تأمین حداکثری نیاز کشور در دست اقدام است.

لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/32296
آخرین خبرها