12427 1403/05/30 - 15:11 سیامک راشت نیا

بیانیه علیرضا حشمت زاد رییس موسسه حمایت از ایثارگران در حمایت از وزاری پیشنهادی رییس جمهور پزشکیان

علیرضا حشمت زاد مدیر عامل موسسه حمایت از ایثارگران. و ریاست کمیته یاران شهید جمهور ستاد مردمی دکتر قالیباف همراه با پزشکیان طی بیانیه ای خواستار همکاری نمایندگان منتخب ملت با وزرای پیشنهادی جناب دکتر پزشکیان شد.

بیانیه علیرضا حشمت زاد رییس موسسه حمایت از ایثارگران در حمایت از وزاری پیشنهادی رییس جمهور پزشکیان

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد:
با توجه به وضعیت کنونی خاورمیانه و شرارت های شبانه روزی دولت متخاصم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع غزه و گستاخی بیشرمانه در ترور میهمان گرانقدر کشور مان شهید هنیه عزیز  از تک تک نمایندگان مومن و خداجوی خانه ملت که منتخبین همین مردم خونخواه شهیدان سلیمانی، فخری زاده و شهید میهمان هنیه می باشند تقاضا مندیم تا با آرای بالای خود به منتخبین دولت دکتر پزشکیان در ساماندهی بموقع وزارتخانه های کشور مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده این مرز و بودم زده و با استقرار بی کم و کاست وزار دولت چهاردهم مقدوات تسریع خدمات به ملت را فراهم کنند.

خوشبختانه اکثر وزرای پیشنهادی از فرزندان راستین انقلاب بوده که در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور در مقابل دشمن متخاصم با تمام وجود دفاع نموده و از ذخایر اپقلاب محسوب میگردند.
امید است با ارای تک تک شما ک مرضی خداوند منان حضرت ولی عصر عج و مقام معظم رهبری می باشد مشت محکمی به دهان دشمنان داخلی و خارجی زده شود.

بی شک ملت فهیم ایران در این برهه زمانی نظاره گر اقدامات انقلابی یکایک شما عزیزان در تشکیل دولت وفاق ملی می باشد .

لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/42400
آخرین خبرها