12502 1403/06/06 - 13:46 سیامک راشت نیا

مجری پروژه نیروگاه گازی خاتون‌آباد خبر داد:

نیروگاه گازی تا ده ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مجری پروژه نیروگاه گازی خاتون‌آباد در این خصوص گفت: تامین تجهیزات پروژه دارای پیشرفت قابل قبولی است و تاکنون نزدیک به ۵۰ درصد تجهیزات تامین و بخشی نیز به سایت پروژه حمل شده است.

نیروگاه گازی تا ده ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: از روابط عمومی مجتمع مس شهربابک، نیروگاه خودتامین گازی ۴۲ مگاواتی خاتون‌آباد یکی دیگر از پروژه‌های نیروگاهی مجتمع مس شهربابک است که در راستای تامین انرژی و حفظ تداوم عملکرد خط تولید در دستور کار شرکت ملی صنایع مس ایران قرار گرفته و قرار است طبق برنامه زمان‌بندی تا سه ماهه اول سال ۱۴۰۴ وارد شبکه شود.

مهندس عطارزاده افزود: ترانس اصلی نیروگاه به محل سایت پروژه ارسال شده است و توربین در دست ساخت است و دارای پیشرفت ساخت ۷۰ درصد است. ساخت ژنرانور به اتمام رسیده است و برنامه‌ریزی شده تا در نیمه اول شهریورماه به محل اجرای پروژه ارسال شود.

عطارزاده اظهار داشت: پس از انجام مطالعات ژئوتکنیک و توپوگرافی زمین پروژه، عملیات سایت گریدینگ و خاک‌برداری محل اجرای فونداسیون‌های پروژه در حال انجام است. پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال جاری به تولید و بهره‌برداری آزمایشی برسد و برای بهار سال ۱۴۰۴ وارد شبکه شود.

لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/42475
آخرین خبرها