12560 1403/06/10 - 12:09 سیامک راشت نیا

جهان فولاد سیرجان با هدف تصمیم‌گیری درخصوص افزایش سرمایه، سهامداران خود را فراخواند

شرکت جهان فولاد سیرجان با هدف تصمیم‌گیری‌ درخصوص افزایش سرمایه، آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده منتشر کرد و سهامداران خود را فراخواند.

جهان فولاد سیرجان با هدف تصمیم‌گیری درخصوص افزایش سرمایه، سهامداران خود را فراخواند

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: در متن آگهی دعوت به مجمع آمده است: با عنایت به مجوز افزایش سرمایه در تاریخ ۷ شهریور  ۱۴۰۳ از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، از کلیه صاحبان سهام شرکت جهان فولاد سیرجان دعوت می شود تا در جلسه مجمع عمومی فوق العاده این شرکت که راس ساعت 9 صبح روز سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ در سالن هتل بزرگ ارم واقع در تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از کتابخانه ملی، جنب روگذر شهید همت غرب تشکیل می شود، حضور به هم رسانند.

سهامدران حقیقی می توانند شخصا یا از طریق وکیل با ارائه کارت ملی و وکالت نامه رسمی و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم و در خصوص سهامداران حقوقی نیز نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم به شرط ارائه کارت ملی و مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا معرفی نامه نماینده با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی، حضور به هم رسانند.

لازم به ذکر است برگه ورود به جلسه از تاریخ ۱۹ شهریور در پرتال سهامداران به نشانی www.sjsco.ir قابل دسترس است و همچنین از ساعت 8 صبح ۲۰ شهریور در محل برگزاری مجمع توزیع می شود. (نکته ضروری: درج شناسه ملی، شماره ثبت سهامدار حقوقی، همچنین کد ملی، شماره شناسنامه، نام پدر، و تاریخ تولد نماینده معرفی شده در نامه الزامی می باشد.)

سهامداران محترمی که امکان حضور در مجمع را ندارد می توانند از طریق سایت www. dima.csdiran.irبه صورت آنلاین با مجمع در ارتباط و سوالات خود را مطرح نمایند.

با توجه به ابلاغیه مورخ 09/11/1400 سازمان بورس و اوراق بهادار حضور در جلسه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی امکان پذیر خواهد بود.

دستور جلسه:

1. استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی شرکت در خصوص افزایش سرمایه از مبلغ 110.000 میلیارد ریال به 135.000 میلیارد ریال.
2. اتخاذ تصمیم در خصوص افزایش سرمایه از محل سود انباشه سهامداران
3. اصلاح مفاد اساسنامه شرکت
4. سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده باشد.

لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/42533
آخرین خبرها