12662 1403/06/19 - 12:18 سیامک راشت نیا

دریافت تندیس سفیر شایسته اقتصادی مجمع جهانی دیپلماسی برند توسط شرکت صنایع خاک چینی ایران

رویداد مجمع جهانی دیپلماسی برند با حضور برندهای معتبر در صنایع مختلف و با رویکرد شناسایی و معرفی شایسته ترین بنگاه های زنجیره ارزش اقتصاد با همراهی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه صنعتی خواجه نصرالدین طوسی در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

دریافت تندیس سفیر شایسته اقتصادی مجمع جهانی دیپلماسی برند توسط شرکت صنایع خاک چینی ایران

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: شرکت صنایع خاک چینی ایران در اولین گردهمایی بزرگ پیشرانان و سرآمدان اقتصاد ایران با عنوان مجمع جهانی دیپلماسی برند موفق به کسب تندیس سفیر شایسته اقتصادی شد.

در این رویداد با توجه به بررسی های تخصصی صورت گرفته و گذراندن مراحل مختلف ارزیابی و با راهبری واحد برنامهریزی و فروش و بازاریابی ، شرکت صنایع خاک چینی ایران به عنوان سفیر شایسته اقتصادی معرفی و موفق به اخذ لوح تقدیر و تندیس این رویداد ویژه اقتصادی شد.

گفتنی است، برگزیدگان این فرایند ملی به عنوان اعضای مجمع دیپلماتیک برند در سطح ملی و بین المللی در رویدادهای تخصصی پیش رو به عنوان سفیران اقتصادی ایران معرفی گردیده و حضور پیدا خواهند کرد.

شرکت صنایع خاک چینی ایران با نماد کخاک در سازمان بورس و از جمله شرکت‌های گروه تاصیکو، راهبردی‌ترین هلدینگ معدنی ایران و وابسته به شستا است.

لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/42635
آخرین خبرها