12682 1403/06/20 - 13:25 سیامک راشت نیا

مجمع عمومی به طور فوق العاده شرکت اپیکو برگزار شد

افزایش سرمایه شرکت، اصلاح اساسنامه مهم‌ترین دستورکار و مهم‌ترین دستورات جلسه مجمع فوق العاده شرکت بود که با کسب آرای سهامداران مصوب گردید.

مجمع عمومی به طور فوق العاده شرکت اپیکو برگزار شد

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: مجمع عمومی به طور فوق العاده شرکت اپیکو روز دوشنبه 19 شهریور 1403 با حضور امیرحسین نادری مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد هلدینگ صدرتامین، حسین کیانی‌زاده مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد شرکت مادر تخصصی سرمایه‌گذاری‌های خارجی ایران بعنوان سهامداران عمده (حقوقی) و سایر سهام‌داران شرکت به همراه مدیران و اعضای هیئت مدیره شرکت اپیکو  و شرکت ارقام‌نگر آریا بعنوان حسابرس قانونی شرکت تشکیل شد.

لازم به ذکر است پیش از این فعالیت شرکت اپیکو بدلیل مشکلات مختلف در سال‌های اخیر متوقف شده بود که طی دو سال گذشته با تدابیر ویژه هلدینگ صدرتامین و تغییر کادر مدیریتی و ساختار شرکت، اپیکو فعالیت خود را از سر گرفته و بعنوان یکی از شرکت‌های گروه تاصیکو در ام‌القوین امارات بعنوان شرکت تسهیل‌کننده سرمایه‌گذاری‌های خارجی، صادرات و واردات شرکت‌های گروه تاصیکو در راستای توسعه بازارهای خارجی بخصوص در کشورهای همسایه و در حوزه‌های معدنی و فلزی فعالیت می‌نماید.

در ماه‌های اخیر نیز طی تفاهم نامه‌ای با شرکت مادر تخصصی سرمایه‌گذاری‌های خارجی ایران، در راستای سرمایه‌گذاری‌های مشترک در کشورهای همسایه طرح‌هایی در حوزه‌های سرمایه گذاری مشترک ایران و امارات صورت گرفته بود.

این تفاهم نامه که با رویکرد تسهیل سرمایه‌گذاری و بهره‌گیری از ظرفیت موجود در شرکت اپیکو- مستقر در کشور امارات- به امضا رسیده است، زمینه ساز آغاز همکاری‌های مشترک هلدینگ صدرتامین و شرکت مادر تخصصی سرمایه‌گذاری‌های خارجی ایران خواهد بود.

لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/42655
آخرین خبرها