12820 1403/07/01 - 08:37 سیامک راشت نیا

اجرای طرح های ایمیدرو در جهت اشتغال و توسعه «فارس»

مهندس آقاجانلو به اتفاق حسن علی محمدی نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی، حمید رضا ایزدی مدیرکل صمت فارس، بهمنی فرماندار فسا و سایر همراهان ضمن بررسی مسائل و مشکلات طرح فولاد این شهرستان، راهکارهای لازم را برای آماده سازی زیرساخت ها ارایه کرد.

اجرای طرح های ایمیدرو در جهت اشتغال و توسعه «فارس»

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو): مهندس محمد آقاجانلو سرپرست ایمیدرو طی سفر به شهرستان فسا تاکید کرد: طرح های این سازمان در استان فارس با هدف رشد اشتغال و توسعه استان اجرایی شده اند.

سرپرست ایمیدرو با اشاره به اینکه تولید مزیت های فراوان دارد، به اهمیت حضور پررنگ تشکل های بخش خصوصی و تقویت همکاری آنها در حوزه معادن و صنایع معدنی گفت: با توجه به اهمیت حوزه این بخش در ایجاد اشتغال و کاهش فاصله طبقاتی، ضرورت دارد از سرمایه گذاران حمایت های بیشتری صورت گیرد.

وی افزود:تلاش ایمیدرو در راستای بهره برداری، توسعه و راه‌اندازی طرح‌های در دست اجرا، معادن و صنایع معدنی در فارس جهت این است که شاهد افزایش و ایجاد شغل‌های پایدار و همچنین توسعه قابل توجه در استان باشیم.
مهندس آقاجانلو همچنین درباره رشد ارزش افزوده در بخش معدن گفت: با توسعه فناوری‌ها و رشد بهره‌وری، می‌توان ارزش افزوده بالاتری از تولیدات معدنی، نصیب کشور کرد.

لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/42793
آخرین خبرها