11448 1403/03/24 - 16:27 سیامک راشت نیا

برگزاری افتتاحیه فرآیند ارزیابی تعالی سازمانی 1403 در شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب

محمدرضا پاکباز مدیرعامل در این مراسم، نیروهای انسانی متخصص را سرمایه های اصلی این شرکت دانست و بر اهمیت حضور و مشارکت فعال تمامی ارکان سازمان در امر تعالی سازمانی تأکید کرد.

برگزاری افتتاحیه فرآیند ارزیابی تعالی سازمانی 1403 در شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: به گزارش روابط عمومی، 23 خردادماه 1403 مراسم افتتاحیه فرآیند ارزیابی تعالی سازمانی در شرکت پیشگامان فولاد جنوب با حضور مدیرعامل، مدیران و کارشناسان برگزار شد.

 وی با بیان اینکه فرهنگ تعالی سازمانی باید در تمامی لایه ها و سطوح سازمان جاری شود اذعان داشت: تعالی به مفهوم حقیقی حرکت رو به بالا و رشد یک سازمان است، در همین راستا ما در حال ایجاد یک سیستم منسجم از فرآیندهای داخلی شرکت جهت نظام مند کردن آنها هستیم.

مهندس پاکباز در ادامه سخنان خود، با اشاره به ایجاد کمیته های تخصصی جهت اجرای فرآیند تعالی سازمانی، اظهار داشت: با تشکیل این کمیته ها باید گام های عملیاتی خود را آغاز کنیم، وی افزود: حرکت در مسیر تعالی، صرفا انجام کارهای بزرگ و پیچیده نیست بلکه انجام نظام مند و به موقع همین امور محوله است که در مسیر تعالی منتهی به نتایج بزرگ می شود.

همچنین در این مراسم، مهندس مددی، مدیر سیستم ها و برنامه ریزی شرکت پیشگامان، با تأکید بر اهمیت مشارکت حداکثری، خواستار حضور موثر و فعال سرپرستان و کارکنان، در کمیته های تخصصی تعالی سازمانی شد.

مشاور شرکت پیشگامان در حوزه تعالی سازمانی نیز بیان کرد: هدف از حرکت در مسیر تعالی سازمانی نباید صرفا به منظور کسب تندیس باشد، بلکه باید جهت ارتقای سطح عملکرد و جایگاه شرکت در میان رقبا و همچنین ارتقای بلوغ سازمان انجام پذیرد.



منبع: روابط عمومی شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب
لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/31428
آخرین خبرها