12807 1403/06/29 - 09:34 سیامک راشت نیا

حضور صنایع خاک چینی ایران در چهاردهمین کنگره دو سالانه سرامیک ایران

صنایع خاک چینی در این نمایشگاه به معرفی محصولات جدید خود از جمله بلوک و پانل مسلح بتنی سبک گازی اتوکلاو شده (AAC) و انواع ملات خشک پرداخت.

حضور صنایع خاک چینی ایران در چهاردهمین کنگره دو سالانه سرامیک ایران

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: شرکت صنایع خاک چینی ایران در چهاردهمین کنگره دو سالانه سرامیک ایران و چهارمین کنفرانس بین‌المللی سرامیک که به همت انجمن سرامیک ایران در شهریور ماه 1403 در محل هتل المپیک تهران برگزار شد حضور فعال داشت.

در این کنگره، علاوه بر ایراد سخنرانی‌های کلیدی و ارائه کارگاه‌های راهبردی توسط اساتید و متخصصین علم و صنعت سرامیک کشور، نمایشگاه سرامیک با محوریت مواد اولیه و محصولات سرامیکی و نیز تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی برپا گردید.

شرکت صنایع خاک چینی ایران از شرکت‌های گروه تاصیکو و زیر مجموعه شستا است که با بیش از 30 سال سابقه درخشان در تولید مواد اولیه مورد نیاز صنایع چینی مظروف، چینی بهداشتی، کاشی و سرامیک، مقره سازی، عایق‌ها، سیمان سفید ، بتن سبک ، آجرنسوز ، چسب کاشی و بتن و … یکی از مراجع اصلی این صنعت در کشور می‌باشد.

شرکت صنایع خاک چینی ایران با نماد کخاک در سازمان بورس و از جمله شرکت‌های گروه تاصیکو، راهبردی‌ترین هلدینگ معدنی ایران و وابسته به شستا است.

لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/42780
آخرین خبرها