12535 1403/06/08 - 11:16 سیامک راشت نیا

حضور فعال شرکت ورق خودرو در نمایشگاه متالکس

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به منظور نمایش آخرین دستاوردهای خود در حوزه تولید محصولات کیفی گالوانیزه در شانزدهمین نمایشگاه متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته (متالکس) در شهر اصفهان به عنوان یک رویدار مهم فولادی کشور حضوری فعال دارد.

حضور فعال شرکت ورق خودرو در نمایشگاه متالکس

به گزارش پیام آوران معدن و فولاد: مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام خبر حضور شرکت ورق خودرو در شانزدهمین نمایشگاه متالکس در شهر اصفهان گفت: بی تردید برگزاری نمایشگاه متالکس در استان اصفهان به عنوان پایتخت فولاد ایران جذابیتی دوچندان به این رویداد بزرگ نمایشگاهی بخشیده است و این فرصت مغتنمی است که شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در کنار دیگر شرکت‌های زیر مجموعه فولاد مباركه توانمندی های خود را به معرض نمایش قرار دهند.

حمید شجاعی افزود: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با تولید بیش از ۲۰ گرید از انواع محصولات کیفی گالوانیزه، تولید محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور را در انحصار خود دارد.

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه متالورژی و فولاد، ریخته گری از ۶ لغایت ۹ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در حال برگزار است.

لینک کوتاه: https://miningandsteel.com/n/42508
آخرین خبرها